Descriere
1. Sistemul de management al unei firme. Fundamente teoretice
1.1. Ce este managementul?
1.4. Consideraţii relativ la structura sistemului de management
1.4.1. Subsistemul organizatoric
1.4.3. Subsistemul informaţional din perspectivă managerial
1.4.4. Subsistemul metodologic
2. Managementul proiectelor IT. Enunţul problemei
2.1. Provocările fundamentale ale evoluţiei unui proiect în industria softului
2.2. Activităţile fundamentale în cadrul unui proiect de realizare a unui sistem soft
2.3. Evaluarea maturităţii modelelor de dezvoltare
2.4. Managementul proiectelor într-o firmă oarecare. Generalităţi.
2.5. Infrastructura utilizată în planificarea proiectelor IT
2.5.2. BDPC – Pe scurt despre conţinut şi utilitate
2.5.3. CMPD – conţinut şi utilitate
3. Factori de succes esenţiali pentru proiectele IT
3.2. Definiţia succesului unui proiect IT
4. Selectarea şi inţierea proiectelor
4.2. Iniţierea proiectelor în IT
4.3. Fişa de propunere a unui proiect IT
4.4. Planul de afacere al proiectului
4.5. Evaluarea financiară a proiectului
5. Elemente de teoria managementului proiectelor în IT
5.1. Scurtă expunere de motive
5.2. Organizaţiile care sunt preocupate de managementul proiectelor
5.3. Ceva mai pe larg despre abordarea PMI
6. Planificarea de ansamblu a proiectelor
6.2. Master planul proiectului
6.4. Întâlnirea de iniţiere a proiectului
6.5. Managementul domeniului/conţinutului unui proiect
7. Elaborarea graficului de execuţie şi a bugetului proiectului
7.1. Planificarea detaliată a proiectelor IT
7.1.2.1. Elemente introductive
7.1.2.2. Metode de estimare a mărimii sistemelor soft
7.1.2.3. Introducere în problematica tehnicilor de estimare
7.1.2.4. Revenire asupra procesului de estimare a proiectelor IT
7.1.2.5. Esenţialul despre estimarea mărimii proiectelor folosind metoda SLOC
7.1.2.6. Esenţialul despre estimarea mărimii proiectelor folosind metoda punctelor funcţionale
7.1.2.7. Concluzii la problema estimării mărimii proiectelor
7.1.3. Ordonarea taskurilor şi aflarea drumurilor critice în cazul proiectelor IT
7.1.3.1. Analiza drumului critic
7.1.3.3. Alte precizări asupra problemei reprezentării planurilor de dezvoltare a sistemelor soft
7.1.4. Elaborarea graficului orar de execuţie al proiecteor IT
7.1.5. Alocarea resurselor în proiectele IT
7.1.6. Realizarea planului de cost al unui proiect IT
8. Despre managementul riscurilor în cadrul proiectelor IT
8.1. Elemente introductive
8.2. Identificarea riscurilor în proiectele IT
8.3. Câteva observaţii relativ la cuantificarea riscurilor
9. Execuţia şi controlul proiectelor IT
10. Managementul calităţii proiectelor IT
10.2. Ce se înţelege prin calitate în industria IT?
10.3.1. Elemente introductive
10.3.1.1. Calitatea. O problemă dificil de rezolvat în industria softului
10.3.1.2. Cadrul general de asigurare a calităţii în industria softului
10.3.1.3. Impactul limbajelor de modelare asupra calităţii softului
10.3.1.3.1. Utilitatea unui limbaj de modelare
10.3.1.3.2. Specificul limbajelor de modelare în industria softului
10.3.1.3.3. Raportul dintre rutină şi creativitate într-un mediu de dezvoltare tributar modelării sistematice
10.3.1.3.4. Este posibilă algoritmizarea asigurării calităţii în industria softului?
10.3.2. Repere de avut în vedere în procesul de planificare a calităţii unui proiect IT
10.5. Controlul calităţii
10.6. Testarea sistemelor soft
10.7. Programe de asigurare a calităţii
11. Managementul deţinătorilor de interese în proiectele IT
11.1. Identificarea şi analiza DI
11.2. Managementul comunicării în cadrul unui proiect IT
11.3. Managementul resursei umane
12. Pe scurt despre managementul agil al proiectelor IT
12.2. Valorie şi principiile pe care sunt construite metodologiile agile
12.2.1. Valorile care definesc un demers agil
12.2.2. Principiile care definesc expresiv agilitatea în industria softului
12.3. Agilitatea din perspectivă SCRUM
12.4. Caracteristicile unui proiect Scrum
12.5. O perspectivă sintetică asupra Scrum ca model/proces de dezvoltare a softului
12.6. Rolurile în cadrul unui proiect Scrum
12.7.1. Întâlniri pentru planificarea versiunilor
12.7.2. Întâlniri pentru planificarea Sprint-urilor
12.7.3. Întâlniri pentru evaluarea sprint-urilor
12.7.4. Întâlniri dedicate retrospectivelor
12.7.5. Întâlniri Scrum zilnice
Recenzii
Nu există recenzii până acum.