Comanda carti online de la edituri romanesti si din strainatate.
Free Call 0268 411 986

Marketing – controlling: măsurarea performanței în marketing

21.00 lei

Lucrarea Marketing-controlling: Măsurarea performanței în marketing se adresează deopotrivă specialiștilor din practica de marketing și studenților din învățământul superior de specialitate. Dincolo de valențele sale pe planul clarificărilor conceptuale și al validării unei metodologii de cercetare, lucrarea pune la dispoziția tuturor celor interesati un instrument operațional foarte util, într-o economie în care numai cei ce folosesc o gândire anticipativă, riguroasă și sistematică, reușesc să obțină și să-și consolideze performanța.

1 în stoc

SKU: 9789737094292 Categorie: Etichetă: Product ID: 13948

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketing – controlling: măsurarea performanței în marketing”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *