Descriere
Din această perspectivă, lucrarea propune o structurare a problematicii, fiind evidențiate aspecte legate de impactul tehnologiei informației asupra procesului instructiv-educativ și o detaliere a principalelor sisteme de instruire asistată de calculator și evoluția acestora, fiind considerate utile prezentările legate de arhitectura și configurațiile specifice calculatoarelor multimedia, ca instrumente definitorii ale informaticii instruirii.
Dinamica mediului Internet a impus analiza și evidențierea unor probleme teoretice și practice ale instruirii bazate pe Web, având la bază experiența realizării unor astfel de aplicații.
Prezenta lucrare oferă și o analiză a claselor de modele ale sistemelor inteligente de instruire, iar în final sunt prezentate aspecte teoretice și practice privind utilizarea sistemelor de videoconferințe în procesul de instruire.
Prin structură și mod de tratare, lucrarea oferă cititorului o viziune integratoare asupra tipurilor de soluții și evoluției arhitecturii sistemelor de instruire asistată, cu alternativele de abordare și implicațiile acestora în dinamica actuală a societății informaționale. Autorii au optat pentru acest mod de abordare, urmărind cu prioritate crearea unei imagini coerente, de ansamblu, fără includerea unor detalii tehnice de proiectare și implementare.
Prin acest demers, lucrarea se adresează deopotrivă realizatorilor sistemelor de instruire asistată și utilizatorilor, fie ei instruiți (elevi, studenți, manageri sau personal operativ) sau formatori (profesori, instructori). Considerăm că lucrarea este de un real folos mai ales cadrelor didactice din învățământul preuniversitar.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.